3alamel7ob
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

3alamel7ob

أهلا وسهلا بكم فى منتديات عالم الحب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل

ahmed0
صمت الذكريات
moh_elcoach
nanosa
doody
9 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
doody
عضو فعال
عضو فعال
doody

انثى
مكان الاقامة : egypt
الهوايات : اخر جمال
نشاط العضو :
المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل Left_bar_bleue50 / 10050 / 100المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل Right_bar_bleue

المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل Empty
مُساهمةموضوع: المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل   المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل Icon_minitimeالإثنين يناير 07, 2008 10:28 pm

ياجماعة انا كنت بتصفح المنتدى وعجبني الركن دة

بس انا مش لاقيه اي مشاركة من اي عضو Exclamation Exclamation Exclamation

ياريت الكل فعلا يدخل ويشارك ونبدا بااحلى مواقف في حياتنا
Twisted Evil Twisted Evil

واكيد المواقف الحلوة في حياتنا كتير جدا حتى لو كانت صغيرة بس ذكراها بيفضل معانا على طول bounce bounce

وبجد نفسي الركن ده يتملي مشاركات مش بس الموقف اللى انا هكتبة دة

وعلى العموم البداية هنا من عندي Basketball Basketball

انا كان احلى موقف عندي لما عرفت النتيجة بتعتي السنة اللى فاتت وكان فعلا الناس كلها مستنية النتيجة بتعتي وكلهم فرحو اووووووووووووي لما عرفوا ان انا نجحت والحمد لله اولا واخيرا وطبعا دعوات امي

ودعوات كل الناس اللى يعرفوني

ومن الاخر اليوم كلة كان عياط من كتر الفرحة

بس معلومة

انا الحمد لله متفوقة دراسيا بس كان في مواقف صعبة pale pale حصلت السنة دة وانا مكنتش متوقعة اني انجح

فبجد ساعتها انا حسيت ان دا احسن موقف مر عليا
Very Happy Very Happy Very Happy

وتقبلوا تحياتي
nanosa
عضو مميز
عضو مميز
nanosa

انثى
مكان الاقامة : مكان كده
نشاط العضو :
المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل Left_bar_bleue50 / 10050 / 100المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل   المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل Icon_minitimeالإثنين يناير 07, 2008 10:55 pm

يا دودي يا جامده انت والله سبقتيني جدا كمان

انا كنت ناوية ابدأ برضه بنفس الموضوع بس يلا

المهم ان حد بدأ

انا بقى المواقف الجميلة في حياتي الحمد لله كتيرة

بس بجد بجد اجمل موقف لما بارجع لماما و بابا أو هم يجوا عندي

باكون فرحانه اوي

و ليا مواقف تانية هابقى اقول عليها بعدين لما اشوف الناس كلها بتقول المواقف الجميلة اللي عندهم

تحيــــــــ حبي ـــــــــاتي
moh_elcoach
عضو محترف
عضو محترف
moh_elcoach

ذكر
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل   المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل Icon_minitimeالثلاثاء يناير 08, 2008 2:07 am

شكرا اختى العزيزة عل هذا الموضوع الجيد بس اعذرينى مش حقدر احكى مواقف حلوة دلوقتى لانى زهقان مش عارف لية بس اوعدك ان انا ححكيلكم مواقف كويسة
https://3alamel7ob.yoo7.com
صمت الذكريات
مشرفة
مشرفة
صمت الذكريات

انثى
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل   المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل Icon_minitimeالثلاثاء يناير 08, 2008 3:56 am

بجد يا دودى فعلا موقف جااااااااااااامد

بس هيبقى موقفى انا اجمد لو عرفت انى نجحت السنادى دى طبعا لما النتيجه تظهر بس ادعولى

لانى ممكن اموت من الفرحه

ولما يحصل احلى موقف او موقف حلو اكيد هحكلو عليه

تحياتى
ahmed0
عضو مميز
عضو مميز
ahmed0

ذكر
مكان الاقامة : love heaven
الهوايات : ثانويه عامه
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل   المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل Icon_minitimeالثلاثاء يناير 08, 2008 5:22 am

شكرا يا دودى على الموضوع الجامد ده

دودى انا نفسى افرح زييك كده ف الثانوية العامة وما بعدها

وانا كمان نفسى انجح السنة ديه واللى بعدها وبحاجة كويسه

وهبقى اقوللك فرحت اد ايه

مع حبى
doody
عضو فعال
عضو فعال
doody

انثى
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل   المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل Icon_minitimeالثلاثاء يناير 08, 2008 2:17 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

شكرا ياجماعة على مروركم الكريم دا

ويارب ننجح كلنا وتتملي حياتنا مواقف حلوة جدا

واحنا هنستناك يامحمد

وهنستى المواقف الحلوة اللى في حياتك

تحياتي
moh_elcoach
عضو محترف
عضو محترف
moh_elcoach

ذكر
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل   المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل Icon_minitimeالأربعاء يناير 09, 2008 11:52 am

اختى دوودى الغالية انا كان نفسى محكيش بس عشان خاطرىك بس وعشان دة من اول مواضيعك الممتازة سوف احكى لكم وامرى الى الله

بس احلى موقف فى حياتى هو اصعب موقف فى حياتى بس الحمد لله سوف اتغلب علية حتى ولو وصل الحال انا ادهس قلبى تحت قدمى

انا كنت بدخل نت من زمان بس مكنتش بحب المنتديات ومرت الايام دعيت من قبل شخص اعرفه الى احد المنتديات

واول ما دخلت المنتدى قوبلت بهجوم شديد لاتى كنت بكتب مواضيع شائكة شوية بس بعد كدة اتعرفت على انسانة فى المنتدى انسانة مش من بلدى بس حسيت ان دة حيكون اول حب حقيقى ليا مع انى مشفتش غير صورتها ويا عالم هى صورتها ولا اية وكلمتها مايك وعجبتنى من يوم ما كنت اقرا لها فى المنتدى من خلال كلماتها التى توحى بشخصية عميقة مؤثرة

وانسانة متدينة كانت تدين بديانة اخرى ثم اسلمت من خالص قلبها ومرت الايام وبعد اول لقاء بيننا على المايك اعترفت لى بحبها لى واعترفت لها بحبى اياها

واتفقنا على الارتباط وكان اتفاق وجدانى بيننا اى نحسة من خلال كلماتنا

وكانت احلى ايام فى عمرى دامت لمدة اسبوع واحد فقط

وبعد زلك حدث ما لم اكن اتوقعة فحبيبتى التى كنت انوى ان اضحى بنفسى من اجلها ولو وصلت التضحية بحياتى من اجلها عمرى ما كنت حبخل بحياتى عليها

وبعد ذلك اصبحت كالمجنون لا اعرف للنوم طعما ولا الاستيقاظ لذة

فكنت افتح الكمبيوتر طوال الليل والنهار كنت انتظرها لكى تفتح حتى اميله

ارسلت لها رسائل خاصة ورسائل على اميلها ولكن لم يكن يجىء رد الى بعد قرابة 3 اسابيع

والله خلالهما لم اذق طعم النوم الحقيقى كنت اسهر الليالى على امل ان تفتح او اجد رسالة اوف لاين حتى ولكن لم تجىء كنت اتحين انا افتح الاميل وساعات كنت بشوف اميلها بيكون فاتح واول ما افتح اميلى تجى هى عاملة اوف لاين او تغلق الاميل
تكررت مرة واتنين وتلاتة واربعة....... وسابعة

وكنت بوهم نفسى انها صدفة او من غير قصد

ومرت الايام................................

لكن حسيت ان نفسى ملهاش قيمة ولا كرامة عشان ابعت فى كل الرسايل دى و وكل اما افتح هى تقفل
حسيت ان كرامتى بتهدر

وصممت بينى و بين نفسى ان انسى هذا الموضوع ولو وصل الى ان ادهس واقطع القلب المرتجف بسكين بارد وعاهدت نفسى على ان ابرىء نفسى من اى حب يتجه ناحية بنات حواء

على فكرة الكلام دة حقيقى والله ومش مالفة ولا اخترعتة ودة اللى حصل فعلا وان عارف ان الموضوع اللى انا كتبت فية المفروض اكتب موقف حلو مر فى حياتى عشان كاتبة الموضوع متزعلش وتفكرنى بتريق ولا غيرة

بس هى اما اصرت انى اكتب مرضتش ازعلها

لانكم كلكم اخوتى سواء بنين او بنات لكن صدقونى دة الموقف اللى فعلا حياتى توقفت عندة فعلا الفترة دى

واعذرونى ان انا اتكلمت فى حاجات مش حتبسطكم بس اعمل اية هو دة الموقف وادعولى انى اطلع منو بسلام

وشكرا لكم جميعا ولاختى دوودى على الموضوع دة بس معلش بقى اعذرونى انتوا اخواتى...................
اسيره الصمت
عضو محترف
عضو محترف
اسيره الصمت

انثى
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل   المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل Icon_minitimeالأربعاء يناير 09, 2008 5:59 pm

طبعا انا عارفه يا محمد مين الانسانه ديه

وعلي فكره من الاول كان باين

بس بجد موقف صعب قوي

والله وانا بقراه كنت متاثره جدااا

بس ربنا يوفقك انت وهي

وبالعكس حلو ان الواحد يحكي اي موقف عنده سواء كان حلو او وحش

وان شاء الله المره الجايه اجيلكم بموقف

مع حبي

nanosa
عضو مميز
عضو مميز
nanosa

انثى
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل   المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل Icon_minitimeالأربعاء يناير 09, 2008 6:10 pm

ربنا معاك يا محمد بجد و فعلا مشاعر الانسان مش بإيده بس هو فعلا الي بيفتحلها المجال

انا عن نفسي بجد حاطة لنفسي مبدأ هو ان النت دا مجرد وسيلة لتبادل الثقافات او العادات الجميلة

بس مش النت هو اللي يخليني اتعلق بحد ماشوفوش

بس الانسان اللي يحب حد أو حتى يتعلق بيه و هو مش موجود قدامه و عمره ما شافه

دا شخصية رومانسية حالمة

بس بجد يا كوتش حاول على قد ما بتدي للي قدامك ثقة حاول تتوقع الغدر أو مش الغدر بس توقع ان اللي قدامك دا مايكونش برضه عند حسن ظنك كأضعف تقدير

بصراحة يعني خلي بالك من مشاعرك و شوف انت بتديها لمين

ازاي حد عمرك ماشفته ولا تعرف هو بيفكر فيك ازاي ولا حتى هو ايه ظروفه اولا ايه طباعه تسلمه اغلى مشاعرك

المشاعر دي بجد حاجة جميلة هي الانسان نفسه فلازم تخاف عليها اكتر من كده

انا عن نفسي حياتي او كلامي على النت بيختلف عن حياتي العادية و كل الناس كده

هو مش معنى كده اننا بنكدب

بس كلنا على النت بنحاول نكون الانسان اللي جوانا و اللي مش بنتعامل بيه قدام الناس

او بنتعامل بيه في حياتنا العادية لان كل انسان بيحاول يكون كامل و دا مش هايقدر عليه قدام الناس صدقني

انا باقول الكلام دا يمكن يساعدك على الخروج من محنتك و بجد ربنا يوفقك

شكرا

و شكرا اوي يا دودي مرة تانيه على الموضوع اللي بيعرف الناس ببعضها
ahmed0
عضو مميز
عضو مميز
ahmed0

ذكر
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل   المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل Icon_minitimeالأربعاء يناير 09, 2008 9:03 pm

كلا ننوسه صح يا محمد

انا مش عندى كلا اقوله

بس يا ريت تاخد بالك من نفسك شويه

معلشى يا دودوى مش عندى موقف دلوقتى اما افتكر

مع حبى
doody
عضو فعال
عضو فعال
doody

انثى
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل   المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل Icon_minitimeالأربعاء يناير 09, 2008 11:24 pm

شكرا يامحمد على الموقف اللي انت حكيتة وانا بعتذر على التاخير في الرد او التعليق
بس على فكرة هو حلو ان الواحد يحكي اللي جواة بجد علشان ميحسش ان هو لوحدة في الدنيا
حتى ان كان اللى هيحكية دا جرح او كان حاجة كويسة ......... بس انا معنديش كلام اكتر من اللي ننوسة ردت بية عليك في الموقف دا بس خد بالك ان الناس كلها مش زي بعضها وان صوابع ايدك مش زي بعضها
واوعى تندم من على اي لحظة حسيت ان انت فيها سعيد وحاول انك تخرج من الالم اللى جواك وان ده مش اخر الدنيا لان الدنيا اساسا عبارة عن امتحانات الانسان بيتحط فيها
وانك تتعلم من التجارب بتاعتك
واعلم انك اذا طعنت من الخلف فاعلم انك في المقدمة ....
ولك مني اجمل تحية على شجاعتك في انك تحكي موقف انت شايفة حلو في حياتك مع انة انتهى نهاية انت مكنتش عاوزها

وان شاء الله نستنى منك مواقف تانية حلوة كتير

وتحياتي لكم جميعا
صمت الذكريات
مشرفة
مشرفة
صمت الذكريات

انثى
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل   المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل Icon_minitimeالأربعاء يناير 09, 2008 11:50 pm

السلام عليكم

حلو الموقف يا محمد ومؤثر اكتر بشكرك على طرحك للموضوع وشجاعتك دى واتمنى انك تكون استفدت من الغلطه دى

وان الكل اللى ناوى يعمل اى علاقه على النت يتعلق بيها يستفيد من التجربه البسيطه المؤثره دى

وربنا يخرجك منها وتسيطر على احزانك وترجع احسن من الاول بكتييييييييييييييييييييييييييير

تحياتى
moh_elcoach
عضو محترف
عضو محترف
moh_elcoach

ذكر
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل   المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل Icon_minitimeالخميس يناير 10, 2008 3:28 am

شكرا لكم اخوتى ننوسة وصمت الذكريات واسيرة الصمت واحمد وكمان اختى دوودى

شكرا على وقوفكم بجانبى وشكرا لكم جميعا
nanosa
عضو مميز
عضو مميز
nanosa

انثى
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل   المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل Icon_minitimeالخميس يناير 10, 2008 3:44 am

لا شكر على واجب اخي محمد

و لان فعلا اكتر حاجة تعصبني ان حد يلعب بمشاعر حد سواء كان ولد بيلعب بمشاعر بنت او العكس

بس فعلا عجبني رد دودي لما بتقول اوعى تندم على اي لحظة سعادة

لان فعلا دي لحظات جميلة في عمرك اكيد عشتها بصدق
ahmed0
عضو مميز
عضو مميز
ahmed0

ذكر
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل   المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل Icon_minitimeالجمعة يناير 11, 2008 8:13 pm

لما اتعلمت قيادة السيارات ومن يومها لحد النهادره

برده كويس

بس كده

مع حبى
nanosa
عضو مميز
عضو مميز
nanosa

انثى
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل   المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل Icon_minitimeالسبت يناير 12, 2008 5:44 pm

يا جماعة بجد كل حياتنا مواقف و احنا اللي نقدر نخلي المواقف دي حلوة

استني يا دودي هابقى كل ما افتكر موقف احكيهولك

يا دانتي مش هاتخلصي

بس المواقف كلها بتمشي اول ما امسك لوحة المفاتيح

بس ماتخافيش ان شاء الله هاحكيلك

شكرا يا دودي
عروسة النيل
عضو VIP
عضو VIP

انثى
مكان الاقامة : فى بيتنا
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل   المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل Icon_minitimeالأحد يناير 13, 2008 7:53 pm

على فكرة الموضوع ده رائع جدا
ومختش بالى منه الا دلوقتى
شكله من فترة شغااااال
بجد فكرة تحفة يا دودى وتسلمى عليها
بس اعذرينى انا دلوقتى مش فكرة موقف حلو
فاكرة كل المواقف المنيلة بستين نيلة
واللى هتنكد عليكم
فبلاش احسن اضيقكم
واستنونى لما اجبلكم موقف حلو
ويا كوتش
خلى الحياة ايزى
ومتخدش فى بالك اللى هى عملته فيك
وكلامك بجد اثر فيا جدا
ومشاعرك كانت رائعة معاها
بس متحزنش على واحدة مقدرتش تصون المشاعر الجميلة دى
وربنا يقومك من الحكاية دى على خير باذن الله

تحياااتى
april
مشرفة
مشرفة
april

انثى
مكان الاقامة : in a dream
الهوايات : رايق على طول
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل   المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل Icon_minitimeالإثنين يناير 14, 2008 7:02 pm

انا بقى هقول موقف بس مش احلى موقف في حياتي

انامعرفش ننوسه تعرفه ولا لا المهم
اسمعي يا ستي
مره كنا في جده.وكان في شارع فاضي مفهوش عربيات رحت قلت لأخويا اللي اكبر منى بسنه انه يعمني السواقه
المهم رضى بعد طلوع العين وبعد كده قعدت على الكرسي ولسه طبعا بيقولي اعمل كذا حاجه اللي هوا الدبرايش والبنزين والمواويل دي كلها ...وبعدين بيقولي دوسي على البنزين براااااااحه ,طبعا انا محستش بنفسي ودوست على البنزين جااامد يعني على اخره
طبعا كنت هخبط في عربيه قدامي والحمد لله افتكرت ادوس على الفرامل واخويا رفع الهاند بريك
وبعدها قالي بالظبط:
انزلي ...انزلي ابقى قابليني لو علمتك السواقه
طبعا كان في حاله صدمه شديده
بس هوا دا الموقف بس مش احلى موقف في حياتي
بس احلى حاجه في الموضوع دا كله لو احنا كنا اتمسكنا كنا هنروح في خبر كان ,علشان اخويا بيسوق من غير رخصه وكمان ممنوع ان البنات تسوق في السعوديه
ahmed0
عضو مميز
عضو مميز
ahmed0

ذكر
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل   المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل Icon_minitimeالجمعة يناير 18, 2008 10:43 pm

اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااتهاهاها

هيه السعودية ديه يلد اصلا انا مش بحب السعودية ديه خالص بحبها علشان حاجة واحدة بس

المسجد الحرام والمسجد النبوى بس بس بس بس

وكمان مش بحب السعوديين خالص واللى بيتعاملوا زييهم يع

وكمان يا ابريل السواقه ديه ليها ناسها مش اى كوسا

هاهاهاهاهاهاهاهاه انا بضحك عليكى انتى

معلشى انا اسف

مع حبى
سمرة فديتني
عضو جديد
عضو جديد

انثى
مكان الاقامة : ممكاة البحرين
نشاط العضو :
المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل Left_bar_bleue100 / 100100 / 100المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل   المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل Icon_minitimeالأحد مايو 18, 2008 7:06 pm

لا والله السعوديه بلدة حلوة للي يعرفها وبس مو حق اللي ما يعرفها واشدعوه احين السعوديه ميته عليك lol!

المشاركة للكل ..........ولاوزم الكل يدخل
صفحة 1 من اصل 1